Sunday 12 October 2014

အပိုင္းအစ (၃)

၁၉၇၂ ခုႏွစ္က အျပာစာအုပ္တအုပ္မွ အပိုင္းအစ တခုျဖစ္ပါတယ္ ။ အစအဆံုး ဖတ္လုိပါက
ဇာတ္လမ္းအမည္ -  မတင္းတိမ္ေသာ ကာမဘံု
ေရးသားသူ - ၾကြယ္ၾကြယ္ခိုင္


          ေဟာ ေတ႔ထားျပီ ေဟာ သြင္းျပီ ။ တေျဖးေျဖး ၀င္ငြားျပီ ။ ျပန္ထြက္လာျပီ ။ ၀င္သြားျပီ ။ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ ၾကည္႔ရတာ သိပ္ေကာင္းတာပဲ ။ ႏွစ္ဦးလံုးက ဖင္ေလးေတြေကာ႔ေကာ႔ထိုးေနတာ က်မျဖင္႔ တကိုယ္လံုး ပူျပီးရိွန္းလာတယ္။ က်မအဖုတ္က ယားလာတာနဲ႔ ပြတ္လိုက္ေတာ႔ ေကာင္းလာသကိုး။ သူတို႔ၾကည္႔လိုက္၊ ပြတ္လိုက္နဲ႔ က်မ အဖုတ္က ေကာင္းေကာင္းလာတယ္ ။ ေနာက္ေတာ႔သူတုိ႔ေတာင္ မၾကည္႔ေတာ႔ဘူး ။ မ်က္စိမွိတ္ျပီး ပြတ္ေနလုိက္တာ ဘယ္အခ်ိန္က ဘီဒုိတံပါးပြင္႔သြားတယ္မသိပါဘူးရွင္ ။

          အရသာရိွရိွ ေဆာင္႔ပြတ္ေနတဲ႔ က်မလက္ကို တစံုတေယာက္ကဖမ္းကိုင္လိုက္ေတာ႔မွ က်မလန္႔ျပီး ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ က်မအေမနဲ႔ကိုတိုးတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္လံုး က်မေရွ႕မွာရပ္ေနျပီး က်မလက္ကို က်မအေမက ဖမ္းကိုင္ဆြဲယူတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ 

          ေနာက္ကုတင္ဘက္ကိုဆြဲေခၚသြားျပီး က်မကို ကုတင္ေစာင္းမွာ ေမွာက္တင္လုိ႔ က်အေမကလက္နဲ႔ ဖင္ကိုရိုက္ပါတယ္ ။ က်မပြတ္တုန္းက လံုခ်ီကၽြတ္ေနျပီမို႔ က်မဖင္တံုးလံုးအရိုက္ခံရပါတယ္။ တခ်က္ဖန္းခနဲ ရိုက္ျပီး ရပ္သြားပါတယ္။ ကိုတိုးက၀င္တားျပီၚ သူဆံုးမေပးမယ္လုိ႔ေျပာပါတယ္။ က်မအေမ လံုခ်ီေကာက္၀တ္ျပီး ေကာင္းေကာင္းရိုက္ဘုိ႔မွာျပီး ေရခ်ိဳးဘုိ႔ထြက္သြားပါတယ္ ။

          ကိုတုိးလက္၀ါးဟာ က်မဖင္လံုးေပၚ ဖ်န္းကနဲက်ေတာ႔ စပ္ဖ်င္းဖ်င္း ျဖစ္သြားလုိ႔ က်မတြန္႔သြားပါတယ္။ ေနာက္တခ်က္၊ ႏွစ္ခ်က္သံုးခ်က္၊ နာေပမယ္႔ စပ္ဖ်င္းဖ်င္းနဲ႔ ခံလုိ႔ေကာင္းပါတယ္ ။


No comments:

Post a Comment